تصمیمات گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی

جلسه گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی با حضور اعضا به صورت ترکیبی «حضوری-مجازی» برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان، در جلسه گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی ضمن گرامیداشت فقدان بزرگان و پیشکسوتان جامعه مهندسی، مهندس ترکان و دکتر رمضانیان پور،  یاد و خاطره همکار گرامی، دکتر امیر جعفر پور را گرامی داشتند.
 
در این جلسه در خصوص مکاتبات صورت گرفته با گروه تخصصی و تهیه پاسخ از جمله موضوع مدلسازی اطلاعات ساختمان(BIM) بحث و اقدام شد.
 
همچنین رییس گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی در خصوص شرکت در جلسات کمیته فنی شورای تدوین مقررات ملی و اقدامات صورت گرفته، گزارشی را به اعضا ارایه کرد.
 
موضوع دیگری که در این جلسه به صورت جدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، نحوه برگزاری دوره های آموزشی مدیریت ایمنی و طراحی هندسی دسترسی های اختصاصی ( موضوع تفاهم نامه با سازمان راهداری) اعضای دارای پروانه در رشته ترافیک و انتخاب اساتید این دوره بود.
 
برهمین اساس، مقرر شد با توجه به برگزاری اولین دوره در استان تهران با همکاری واحد آموزش شورای مرکزی، دیگر استانها نیز در جلسه آتی از نتایج اقدامات صورت گرفته گروه تخصصی را مطلع کنند تا با یک برنامه ریزی منسجم و هماهنگ در سطح همه استانها بتوان این تفاهم نامه را با کمک اساتید همه استانها و با شیوه ای یکسان اجرایی کرد.