پیام مهندس خرم به مناسبت روز پزشک

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در پیامی، سالروز ولادت دانشمند فرزانه و حکیم نامدار ایران زمین، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت.
 
 به گزارش روابط عمومی سازمان، مهندس احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در پیامی، یکم شهریور ماه «سالروز ولادت دانشمند فرزانه و حکیم نامدار ایران زمین»، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت.
 
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
 
یکم شهریور ماه " سالروز ولادت دانشمند فرزانه و حکیم نامدار ایران زمین ،" شیخ الرئیس ابوعلی سینا" روز پزشک، فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به خدمات و مجاهدت های پزشکان خدوم و نجيب است.
 
اکنون که جهان در چالش عالم گیر مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته است، پزشکان بزرگوار و کادر سخت کوش درمان با مهربانی و بینش ژرف انسانی خود، در راه نجات جان انسان ها و امید بخشی به بیماران با بردباری و فروتنی، جان و سلامتی خود را سپر قرار داده و شرافت و انسانیت را معنای دوباره بخشیدند.
 
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حوزه سلامت، از شکیبایی و تلاش های صادقانه پزشکان و كادر نجیب و شریف بهداشت و درمان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و روز پزشک را به همه پزشکان پر تلاش، حافظان سلامت و منادیان انسانیت تبریک و تهنيت عرض می نمایم.
 
سلامتی و توفیق روز افزون همه شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
 
احمد خرم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور