برگزاری همایش الزامات، راهکارهای تولید، مانع زدایی و پشتیبانی مسکن تهران؛

دکتر شکیب خطاب به مسئولان: در نهضت مسکن ملی جامعه ۶۰۰ هزار نفری مهندسان در کنار شماست/ به مهندسان سراسر کشور اعتماد کنید تا خسارت مالی به حداقل کاهش یابد

همایش الزامات، راهکارهای تولید، مانع زدایی و پشتیبانی مسکن و ساختمان شهر تهران با حضور دکتر حمزه شکیب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، همایش الزامات، راهکارهای تولید، مانع زدایی و پشتیبانی مسکن و ساختمان شهر تهران باحضور دکتر حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و شهردار تهران، مسئولان وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری تهران در سالن خلیج فارس باغ موزه ملی سلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

دکتر حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در این همایش درخصوص «رویکرد نوین در طراحی و ساخت مسکن» به منظور کاهش خسارت مالی ناشی از زلزله و افزایش طول عمر ساختمان سخن گفت.
 
وی با بیان اینکه در حال عملیاتی کردن رویکردی جدید بر انجام وظایف خود در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها هستیم، درخواست کرد که مالکان، سرمایه گذاران و مراجع صدور پروانه، ما را با امضاء مان شناسایی نکنند بلکه از خلاقیت و هنر معمارانه ما در تامین مسکن استفاده شود.
 
دکتر شکیب با اشاره به اینکه در نهضت مسکن ملی جامعه ۶۰۰ هزار نفری مهندسان در کنار شماست، خطاب به مسئولان تاکید کرد: به مهندسان سراسر کشور اعتماد کنید تا خسارت مالی در ساخت و سازها به حداقل ممکن کاهش یابد.