دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با مقامات استانی یزد در محل استانداری

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، حمزه شکیب در جریان سفر خود به استان یزد جهت شرکت در بیست و پنجمین اجلاس هیات عمومی، صبح امروز در محل استانداری یزد با استاندار و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات استانی دیدار کرد. 

دکتر شکیب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از مقامات استانی و مهندس فرهمند رییس سازمان نظام مهندسی استان یزد، برای فراهم کردن مقدمات تشکیل هیات عمومی در استان یزد که قرار است روز جمعه ۲۸ بهمن برگزار شود قدردانی کرد.
شکیب با بیان این‌که اعضای سازمان نظام مهندسی در کشور حدود ۶۰۰ هزار نفر هستند و در ۳۱ استان فعالیت دارند، اظهار کرد: در کنار سازمان نظام مهندسی، شهرداری‌ها، استانداری ها، وزارت کشور و مردم نقش‌هایی کلیدی دارند و باید ایفای نقش کنند، او تصریح کرد: عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها منجر به خسارت‌های مختلفی شده است.
وی در خصوص اجرای مقررات ملی ساختمان، گفت: در این حوزه کشور نیازمند تغییر و تحول اساسی است که باید با عزمی همگانی و رویکرد جدید علمی انجام شود.
در ادامه دکتر فاطمی استاندار یزد ضمن خیر مقدم بیان کردند که جایگاه نظام مهندسی در صنعت ساختمان جایگاه ویژه‌ای است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال دانش بنیان می طلبد که مباحث علمی و فناوری های نوین در این صنعت نمود بیشتری پیدا کند.
×