واکسیناسیون اعضای سازمان نظام مهندسی قزوین/ بازید وزیر بهداشت از روند واکسیناسیون

اعضا و کارمندان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین به همراه خانواده شان در مقابل ویروس کووید 19 واکسینه شدند.

 
به گزارش روابط عمومی سازمان، سید کاظم مجابی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اظهار داشت: با پیگیری های مکرر صورت گرفته از سوی سازمان و با موافقت ستاد استانی مقابله با کرونا، واکسن برای انجام واکسیناسیون اعضا و کارمندان سازمان تخصیص یافت که فرآیند واکسیناسیون از روز چهارشنبه 17 شهریورماه آغاز و تا روز جمعه 19 شهریور ماه ادامه داشت.
 
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان داشت: محل تزریق واکسن کرونا در شهر قزوین، نمایشگاه بین المللی قزوین تعیین شد و در شهرستانهای تاکستان، آبیک، البرز و بویین زهرا نیز اعضا با معرفی نامه سازمان به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسینه شدند.
 
وی عنوان کرد: در طی مدت سه روز، اعضا و کارکنان سازمان و خانواده شان در قزوین و شهرستانهای استان واکسن کرونا دریافت کردند که با توجه به استقبال درخواست آنها، زمان طرح واکسیناسیون تمدید خواهد شد.
 
مجابی با بیان اینکه استان قزوین در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، گفت : به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین که اغلب آنان به جهت حضور مستمر در مراحل مختلف ساخت و ساز و همچنین حضور در کارگاه‌های ساختمانی، در معرض ابتلا هستند و در طی مدت شیوع ویروس کرونا، شاهد مبتلا و فوت شدن شماری از مهندسان به دلیل این بیماری بوده‌ایم، توصیه شد با توجه به تاکیدات مسئولان وزارت بهداشت در خصوص تزریق واکسن، از این فرصت استفاده و برای دریافت واکسن اقدام کنند.
 
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین تاکید کرد: مهندسان باید برای تزریق دوز دوم واکسن نیز براساس تاریخ درج شده در کارت واکسن در زمان خود اقدام کنند و قبل از تزریق واکسن کرونا به کلیه نکات بهداشتی لازم توجه داشته باشند.
 
در همین حال، دکتر عین الهی وزیر بهداشت، استاندار قزوین، معاون عمرانی استاندار و دیگر مسئولین استانی  نیز از روند واکسیناسیون اعضا بازدید به عمل آوردند.