برگزاری دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی با ۴ دستور کار

دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی به ریاست دکتر حمزه شکیب به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

.به گزارش روابط عمومی سازمان، دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی روز دو‌شنبه، بیست و سوم اسفند ماه جاری، با حضور دکتر حمزه شکیب، سرپرست سازمان و اکثریت اعضای شورای مرکزی به صورت حضوری و مجازی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.
 
در همین حال، «گزارش سرپرست سازمان در خصوص مسائل جاری»، «بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص نظام نامه دفاتر نمایندگی استانها»، «ارائه گزارش سال دوم هیأت رئیسه» و «انتخابات هیأت رئیسه سال سوم شورای مرکزی»؛ چهار دستور کار دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی اعلام شد.
 
در این جلسه پس از بررسی دستورکارها، تصمیماتی برای پیگیری امور اتخاذ شد. همچنین به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از ٧ نفر اعضای جوان در رشته های هفت گانه به نمایندگی از اعضای جوان سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
 
در ادامه برخی از اعضای شورای مرکزی به تقدیر از اعضاء جوان و انتقال تجربیات خود پرداختند و به علم آموزی هر چه بیشتر تاکید ورزیدند و توصیه کردند که فرصت جوانی را غنیمت شمارند تا بتوانند آثار فاخری از خود بجای گذارند.
 
در این بین، اعضاء جوان سازمان نیز به بیان دغدغه های خود اعم از نبود شفافیت در نظامات اداری، عدم ایجاد ظرفیت در برخی رشته ها و کم توجهی مسئولین به قشر جوان پرداختند. در همین راستا سرپرست سازمان با پیشنهاد تشکیل کمیسیون شورای جوانان موافقت کرد.
×