در حاشیه جلسه شورای مرکزی:

تاکید بر برگزاری شکوهمند «کنگره شهدای مهندس»

جلسه رییس سازمان بسیج مهندسی عمران‌و‌ معماری کشور با اعضای شورای مرکزی، سه‌شنبه هشتم خرداد‌ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات شورا برگزار شد .

در ابتدای جلسه دکتر محسن قناد‌زاده رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با اشاره به خدمات جامعه مهندسی در آبادی و توسعه کشور، همه مهندسان را در زمره‌ی بسیجیان دانست و در ادامه «کنگره شهدای مهندس»را برای تبیین و یادآوری ایثار و فداکاری جامعه مهندسی در دفاع از کشور و توسعه زیر‌ساخت‌های دفاعی، برگزاری این کنگره را با اهمیت خطاب کرد. وی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان مشارکت همه‌جانبه در برگزاری این کنگره ملی را به عنوان یک وظیفه ملی عنوان کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه مهندسان را خدمت به جامعه توصیف کرد و در ادامه گفت: در بخش آموزش، برای همکاری و همیاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان به صورت فعالانه اعلام آمادگی می‌کنیم و در این امر مشارکت خود را اعلام می‌داریم.
دکتر شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان این کنگره را متعلق به این سازمان خطاب کرد و افزود: با توجه به برگزاری این کنگره در روز مهندس، به نحوی باید برنامه‌ریزی شود که به‌ بهترین شکل ممکن این کنگره برگزار شود. این همکاری در قالب تفاهم‌نامه مشترک پیش خواهد رفت و شورای مرکزی هم در کمیته سیاستگذاری و اجرایی حتماً نمایندگانی خواهد داشت.

×