برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی در سال ۱۴۰۰

خستین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال 1400 برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان، دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای مرکزی عصر امروز سه شنبه، هفدهم فروردین ماه با حضور اکثریت اعضا و به صورت حضوری و مجازی در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.
 
این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قران مجید و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران، و همچنین گرامیداشت یاد و خاطر درگذشتگان جامعه مهندسان کشور که در سال گذشته بر اثر بیماری کرونا به دیدار حق شتافتند، آغاز شد.
 
نخستین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال ۱۴۰۰ در ادامه پس استماع نظرات سخنرانان پیش از دستور، از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه وارد دستور کار جلسه شد و چهار موضوع مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.
 
در همین حال، «بررسی و تصویب نظامنامه سنجش پایان دوره ها»،«بحث و بررسی درخصوص تبصره ماده 10 آیین نامه اجرایی ماده 33 قانون»،«ارائه پیشنهاد درخصوص دستور جلسات شورای مرکزی» و «بررسی و تصویب فرایند اجرایی نامه شماره 170872/400 وزارت راه و شهرسازی» ( موضوع بررسی بودجه و تراز استانها )؛ چهار دستور کار این جلسه بودند.
 
در ادامه جلسه مهندس خرم، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با تبریک سال جدید به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، ابراز امیدواری کرد سال ۱۴۰۰ سال همدلی، همفکری، هماهنگی و همکاری و سال رسیدن به مسائل مثبت و خدمت بیشتر به مردم و جامعه مهندسی کشور باشد.
 
وی تاکید کرد: سال پر مشغله و حساسی پیش رو داریم که انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خواهد بود.
 
نخستین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال ۱۴۰۰ که از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه آغاز شده بود، در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به کار خود پایان داد.