در جلسه مشترک با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران؛

بررسی و حل‌و‌فصل مسائل شورای انتظامی استان تهران

به منظور بررسی و حل‌وفصل مسائل شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ جلسه‌ای در محل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور، رئیس شورای انتظامی استان تهران و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه، مهدی حق‌بین، رئیس شورای انتظامی استان تهران، به تعداد پرونده‌ها و تصمیمات اتخاذ شده در شورای انتظامی استان تهران اشاره کرد و درباره شرایط حاکم بر سازمان و نقش مهم شورای انتظامی در پیشگیری از تخلفات تاکید کردند.
در ادامه، حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، به نقش سازمان نظام مهندسی ساختمان در ارتقاء کیفیت ساخت‌وساز تاکید کردند و نقش شورای انتظامی در پیشگیری از تخلفات احتمالی مجریان و ناظران این سازمان را بسیار مهم ارزیابی کردند.
وی همچنین به انتظارات از شورای انتظامی سازمان اشاره و درخواست کردند که اقدامات شورا به گونه‌ای باشد که نقش بازدارندگی احکام، جرایم متخلفان ساختمانی را به حداقل ممکن برساند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان بر نظارت جدی این اداره کل بر سازمان نظام مهندسی استان تهران به‌‌ویژه شورای انتظامی این استان تأکید کرد.