از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان؛

پیام تبریک انتصاب سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی

در پی انتصاب سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت و راه و شهرسازی، مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور پیام تبریکی ارسال کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی طی حکمی «نسرین وزیری» به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به همین مناسبت، کورش عنبری، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام‌مهندسی ساختمان، در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

سرکار خانم نسرین وزیری
سرپرست محترم مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی
سلام و درود
انتصاب سرکار عالی موجب خرسندی و مایه مباهات جامعه رسانه‌ای و فعالان حوزه ارتباطات است. ضمن آرزوی موفقیت و سرافرازی شما در این مسئولیت، برای توسعه ارتباط و تعامل با تمام نهادهای دولتی و غیردولتیِ مؤثر در ارتقای کیفیت ساخت و ایمنی ساختمان‌ها به‌عنوان سرمایه‌های بی‌بدیل مردم و کشور، به‌عنوان روابط‌عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور و به نمایندگی از روابط‌عمومی سازمان استان‌ها، آمادگی برای توسعه همکاری و پیشبرد مناسبات در ارتباط با جامعه بزرگ مهندسی کشور را اعلام می‌دارم.
بی‌شک درک مسئولیت‌های خطیر مهندسی، نقش تمدن‌سازی معماران و مهندسان، پی‌ریزی نقشه راه برای حل بحران‌ ناترازی انرژی در کشور، نقش‌آفرینی در امنیت ساختمان‌ها و طراحی و تسهیل آمدوشد شهری از جمله مؤلفه‌های خدمات مهندسان به جامعه است که می‌بایست با ابزارها و قالب‌های متنوع محتوایی و ارتباطاتی روزآمد، به شکلی مناسب ترویج و معرفی شوند.
امیدوارم که همکاری‌های مشترک برای شناسایی و توسعه خدمات مهندسی بر بستر امکانات و تعامل سازنده با ابزارهای مؤثر ارتباطات و اطلاع‌رسانی، ارتباط با مخاطبان و ذی‌نفعان از جمله با اعضای جامعه بزرگ نظام‌مهندسی ساختمان بیش‌ازپیش توسعه و ارتقا یابد.
با این امید، با احترام و ارادت

کورش عنبری
مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل
سازمان نظام‌مهندسی ساختمان (شورای مرکزی)