استخراج دستور كار هیئت رئیسه از مصوبات گروه ها و كمیسیون ها شورای مركزی

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، مهندس علی فرج زاده ها نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان در گفتگو با خبرنگار روزنامه عصر ایرانیان گفت : در دوره پنجم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان گروه ها و کمیسیون های شورای مرکزی محور فعالیت های شورای مرکزی را تعیین می کردند و اکثر دستور کار هیئت رئیسه شورای مرکزی نیز از مصوبات گروه ها و کمیسیون های تخصصی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان معین می شد .

مهندس علی فرج زاد ها ها گفت : بیشترین توجه به نظرات گروه ها و کمیسیون های شورای مرکزی در این دوره اتفاق افتاد که این باعث رونق دغدغه های تخصصی گروه های هفت گانه نظام مهندسی ساختمان و راهیابی این موضوعات به فضای تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان ها از برکات همین موضوع است .

نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور افزود : بسیاری از تفاهم نامه ی تخصصی در دوره پنجم منعقد شد که حاصل تلاش های اعضای گروه ها و کمیسیون های شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان بود .

مهندس فرج زاده ها گفت : البته در موضوعاتی هم نظرات هیئت رئیسه شورای مرکزی به گروه ها و کمیسیون ها ارائه می شد تا در آنجا بحث و بررسی و تبادل نظر اتفاق می افتاد که حاصل آن موفقیت های فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان در کشور است .

نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان از دوره پنجم به عنوان دوره طلایی فعالیت گروه ها و کمیسیون های شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی یاد کرد و افزود : بیشترین و منظم ترین جلسات در این دوره برگزار شده است .