اعضاء گروه معماري شوراي مركزي با دكتر هوايي ديدار كردند

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندس ساختمان ، اعضاء گروه تخصصی معماری شورای مرکزی با دکتر هوایی مدیرکل مقررات ملی ساختمان دیدار کردند

در این دیدار مهندس اسماعیلی رییس گروه تخصصی معماری شورای مرکزی ضمن ابلاغ پیام مهندس ترکان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در خصوص خط مشی سازمان ، نکاتی را در خصوص اهداف این خط مشی بیان کرد و آمادگی گروه تخصصی معماری و دیگر گروه های تخصصی شورای مرکزی را در جهت همکاری با آن مدیرت اعلام نمود .

دکتر هوایی مدیرکل مقررات ملی ساختمان نیز در این دیدار ، ضمن بر شمردن جایگاه نظام مهندسی ساختمان عنوان کرد : جایگاه این سازمان بسیار بالا و حائز اهمیت است و باید برای اعتلای مهندسی در کشور تلاش کنیم .

وی خاطر نشان کرد : نباید تنها شعار معماری اسلامی داد بلکه باید به دنبال تدوین دستورالعمل های اجرایی آن بود و نسبت به بالابردن کیفیت ساخت و ساز در کشور باشیم .

دکتر هوایی گفت : شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ، دفتر مقررات ملی ساختمان را در اجرای مفاد خط مشی آن سازمان به عنوان بازوی اجرایی و همکار ببیند .

وی در خصوص آزمون صلاحیت حرفه مهندسین گفت : پیشنهاد می کنیم از هفت رشته تخصصی نظام مهندسی یک نفر به عنوان نماینده در کمیته آزمون ها حضور داشته باشد تا مسائل و مشکلات را مرتفع کنیم .

گزارش تصویری :

http://www.irceo.net/gallery.aspx?id=488